Najvrjedniji brandovi na svijetu su Google, Microsoft….

Coca-Cola, prvi put u svojoj povijesti nije naj brand. Čak nije ni među prvih 10 najboljih brendova na svijetu. Razlog tome je što je kompanija pretrpjela pad vrijednosti od 9 milijardi dolara tijekom ove godine. Potrošači se posljednjih godina sve više odlučuju za zdravija pića, što je dodatni razlog zbog čega Coca-Cola nije više među prvih deset u top 500 brendova na svijetu. S prošlogodišnjeg trećeg mjesta najpoznatije gazirano piće na svijetu palo je na 16. mjesto.

Prema podacima konzultantske kompanije Brand Finance koja svake godine objavljuje listu najboljih 500 brendova na svijetu, trenutačno najbolji brend je Google čija vrijednost iznosi 44 milijarde dolara. Drugi najvredniji brend je Microsoft, čija vrijednost iznosi 42 milijarde dolara, dok je na trećem mjestu lanac supermarketa Wal-Mart, s vrijednošću od 36,2 milijardi dolara. Apple se ove godine popeo za 12 mjesta i našao među prvih deset najboljih brendova na svijetu, zauzevši osmo mjesto. Vrijednost Applea je 29,5 milijardi dolara. U vrhu liste dominiraju američke kompanije. Naime, čak 13 od 20 najvrednijih su kompanije sa sjedištem u SAD-u, prenose strani mediji. Najveći ovogodišnji gubitnik je britanska kompanija British Petrol koja je s 51. mjesta pala na 104.
Top deset najvrednijih kompanija:
1. Google
2. Microsoft
3. Walmart
4. IBM
5. Vodafone
6. Bank of America
7. GE
8. Apple
9. Wells Fargo
10. AT&T

Kompletno istraživanje pogledajte ovdje