Glazbene vijesti

Beyonce u novom spotu nosila nakit iz BiH

Američka pop pjevačica Beyonce predstavila je službeni spot za pjesmu “Spirit”, iz kultnog animiranog filma “Kralj lavova” (The Lion King), u kojem, između ostalog, nosi i nakit bosanskohercegovačkog brenda Werkstatt.

Beyonce se u videospotu pojavljuje u više kombinacija, ali posebnu pažnju privukla je scena ispred vodopada gdje američka pop diva stoji u kombinaciji plave haljine i nakita posebno dizajniranog za nju.

Riječ je o ogrlici i spiralnoj narukvici koja obuhvata čitavu ruku, a napravljena je od pozlaćenog mesinga, prenosi radiosarajevo.ba

Da je Beyonce i ranije prepoznala originalnost ovog bh. brenda govori i činjenica da se pjevačica početkom lipnja na jednoj zabavi humanitarnog karaktera pojavila sa svojom sedmogodišnjom kćerkom Blue Ivy koja je nosila upravo naušnice Werkstatt brenda.

Dizajn ovog brenda je prepoznatljiv po specifičnom minimalističkom industrijskom stilu narukvica, naušnica, ogrlica i prstenja. Iza uspješnog brenda, koji je već neko vrijeme osvojio tržište BiH, ali i zemalja regije, stoje Ajla Šarić i Lejla Nuhić.

“Do suradnje s Beyonce došlo je posredstvom modnog dizajnera Borisa Kargotića iz Beograda. Imali smo samo deset dana za izradu nakita. Sretne smo što je naš rad prepoznat”, izjavila je Ajla Šarić.

Werkstatt je nastao 2015. godine upravo spojem talenta, kreativnosti i ljubavi dviju dizajnerica, koja je utkana u svaki komad ovog ručno rađenog modnog detalja.

U svjetska kina ovih je dana stigao remake kultnog animiranog filma “Kralj lavova” iz 1994. godine, u kojem je Beyonce posudila glas liku Nala.

(www.vecernji.ba)

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend