Prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima dostigli 8,8 milijardi dolara!

Prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima dostigli su u prošloj godini 8,8 milijardi dolara, a u oblasti digitalnog oglašavanja dominiraju Google i Facebook, pokazuju podaci eMarketera.

Google je ostvario prihod od 4,61 milijarde dolara, tri puta više nego 2011. godine. eMarketer očekuje da će Google ove godine gotovo udvostručiti prihode od mobilnog oglašavanja – na 8,85 milijardi dolara. Na drugom mjestu, kada je riječ o digitalnom oglašavanju, nalazi se Facebook, čiji će prihodi od mobilnog oglašavanja, prema očekivanjima, ove godine biti veći od dvije milijarde dolara. To je 333 odsto više u odnosu na 470 miliona dolara prihoda koje je ostvario prošle godine. I u ukupnoj potrošnji na digitalno oglašavanje Google je ubjedljivo vodeći. Vrijednost cijelog tržišta prošle godine procjenjuje se na 104 milijarde dolara, od čega je Googleu pripalo 32,73 milijarde dolara. Za ovu godinu eMarketer predviđa da će Google povećati svoje prihode za 38,9 milijardi dolara. Facebook bi trebao da raste oko 37,6 odsto na području prihoda od digitalnog oglašavanja, s približno 4,3 milijarde dolara 2012. godine, na gotovo 5,9 milijardi dolara ove godine. Među vodećih 10 kompanija na području digitalnog oglašavanja nalaze se Yahoo, Microsoft, Barry Dillers InterActiveCorp, AOL, Amazon, Pandora, Twitter i LinkedIn.

 

(Tanjugbiz.rs)