Deset dana ljetovanja u Crnoj Gori za samo 99 eura

Crnogorsko turističko udruženje (CTU), Ministarstvo turizma i Nacionalna turistička organizacija (NTO) kreću u veliku regionalnu kampanju koja ima za cilj promoviranje jeftinog boravka u Crnoj Gori, s ciljem da u vrijeme ekonomske krize sezona bude uspješnija.

 

Priprema kampanje je u završnici, a objelodanjeno je da će se gostima iz regije nuditi desetodnevni aranžmani i po cijeni od 99 eura, a vrlo vjerojatno je da će i prijevoz biti time obuhvaćen, pišu Vijesti. – Turistički uposlenici, država, NTO ove sezone moraju usmjeriti pažnju na privatni smještaj, odnosno da prodajna strategija bude usmjerena u tom pravcu. To je jedina šansa da se izvuče sezona, kazao je predsjednik CTU Žarko Radulović. Radulović navodi da oko 87 % smještajnih kapaciteta u Crnoj Gori potpada pod privatni smještaj, a svega 13 % u hotelski. – Bez novca koji akumulira turizam privreda bi gotovo bila mrtva. Ali, kako da Crna Gora ostvari dobar rezultat, a to bi bilo oko pola milijarde bruto prihoda, ako je konkurencija sve jača, ako destinacije poput Grčke, Turske, Egipta, Cipra i ostalih spuštaju cijene, ako se zna da je kriza i ako se zna da su turistička putovanja smanjena?! Kao što sam rekao, u Crnoj Gori je svega 13 % smještajnih kapaciteta u hotelima. Od toga ima tri hotela s pet zvjezdica, sedam ili osam s četiri, a ostatak s tri, dvije i jednom zvjezdicom. U kategoriji četiri i pet zvjezdica nemamo više od pet tisuća ležaja. S druge strane, u privatnom smještaju, koji čini 87 % kapaciteta, imamo 300.000 ležaja, među kojima oko 15 % luksuznih soba i apartmana na razini četiri zvjezdice. Radulović objašnjava da će kampanja ljetovanja u Crnoj Gori za „99 eura“ podrazumijevati da gost za taj iznos može platiti desetodnevni smještaj, ali i prijevoz. – To treba značiti da u svibnju, lipnju ili rujnu turisti mogu u Crnoj Gori za 99 eura osigurati smještaj, ali i prijevoz. Ministarstvo turizma pregovara sa Željeznicom i autobusnim prijevoznicima da spuste cijene, kako bi se uklopili u ovaj „aranžman“, kaže predsjednik CTU. Većina vlasnika privatnog smještaja nije dovoljno upoznata s cjenovnom politikom nama konkurentnih destinacija, tako da često nastupaju s cijenama koje nisu primjerene kvalitetu svog smještaja. Vidimo da mnogi od njih imaju sluha za predstojeću prodajnu akciju, i zato očekujemo rezultate, posebice u predsezoni i postsezoni, kazao je Radulović, dodavši da su u „mnogim hotelima niže cijene nego ranije, ali i da drugi moraju imati sluha“. Radulović kaže i da visoke cijene plažnog mobilijara (suncobrani i ležaljke), ulaza na plažu, parkinga…, mogu pokvariti akciju koja ima za cilj u regiji stvoriti percepciju da Crna Gora nije skupa destinacija, odnosno da je jeftina.