Zanimljivosti

‘Cocta’ organizira međunarodno natjecanje za mlade

U narednih nekoliko mjeseci Cockta će se pojaviti u javnosti s inovativnom regionalnom kampanjom koju Droga Kolinska, od ljeta 2010. članica Atlantic Grupe, planira provesti u 6 zemalja: Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. U okviru kampanje održat će se međunarodno natjecanje za mlade ljude koji će se boriti za eksluzivnu ulogu u TV reklami ili Nevergreen web seriji, koja će se emitirati u narednih nekoliko mjeseci. Audicije će se održati na tri načina: na web stranicama www.cockta.eu, dvije Nevergreen audicije i to u Dramskom pozorištu u Beogradu, 5. ožujka 2011. i MMC Studio u Zagrebu, 11. ožujka 2011. ili direktnom audicijom koju će održati Cockta putujući promoteri. Međunarodni žiri u sastavu: Aleksandar Radivojević, scenarista i filmski kritičar iz Beograda, hrvatska zvijezda neobične reputacije Ella Dvornik i srbijanski glumac Sergej Trifunović će odabrati 6 mladih zvijezda. Upravo ove mlade zvijezde će postati zaštitna lica Cockta-ine regionalne kampanje i glavni akteri Cockta TV i Nevergreen web serije. Rosana Turk, Droga Kolinska regional brand manager, vjeruje da je Cockta i dalje najprepoznatljiviji brend u regiji: “Cockta je postala dio našeg kulturnog identiteta i ponosna sam što imam zadatak da sudjelujem u kreiranju priče našeg omiljenog pića koje pripada našoj i vašoj mladosti.  Zadovoljna sam što ćemo aktivno uključiti mlade ljude, koji imaju šansu da se pokažu u najboljem svjetlu na web i live audicijama. Došao je trenutak kada ćemo ponovno uvjeriti svijet da Cockta mladost i njen novi kreativni izgled spaja mlade generacije, koje posmatraju Cockta-u drugačije od nas.” Cockta-ina međunarodna audicija nije jedini element kampanje, koja će zasigurno prodrmati Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Makedoniju, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru. Ljubitelji Cockta-e će biti u mogućnosti da uživaju u ljetnim promocijama, svih Cockta ukusa, i novom izgledu koji će se definitivno dopasti i mladima i starijima.  Kultni brend se vratio s novim izgledom.

 

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend