Zanimljivosti

Arf i Zirodent dobitnici su prestižne nagrade

Trusted Brand jedno je od najvećih europskih istraživanja odnosa potrošača prema proizvodima i robnim markama. Istraživanje se u Europi kontinuirano provodi od 2001. godine dok se u Hrvatskoj priznanje dodjeljuje od 2007. Istraživanje na reprezentativnom uzorku realizirale su nezavisne agencije za istraživanje tržišta Mediana Fides iz Zagreba (2010) i Wyman Dillon iz Bristola,V.Britanija (2011),uz potporu  HGK. Cilj istraživanja je ispitati kojim robnim markama potrošači najviše vjeruju i kako ih ocjenjuju u pojedinačnim kategorijama proizvoda i usluga.

Na skali od 1 do 5 ocjenjuje se kvaliteta, izgled, upotrebljivost i primjerenost cijene. Povjerenje je čarobna riječ koja stoji iza nagrade ‘Trusted Brand’, a prepoznata kvaliteta od strane potrošača adut s kojim se Saponijini brandovi već dugi niz godina uspješno nose sa snažnom konkurencijom. Prema provedenom istraživanju Arf je u kategoriji sredstava za čišćenje zauzeo prvo mjesto s osvojenih 22 % glasova i visokom ocjenom od 4,2. Potvrda kvalitete dokazana je i činjenicom da  91,1% ispitanika koristi Arf a njih 37,4% su preporučili  Arf i drugima. Zavidnim rezultatima Arf je iza sebe ostavio 35 snažnih konkurenata te tako potvrdio status najuvjerljivije robne marke. Osvojivši prestižu nagradu u svojoj kategoriji, Zirodent je dokazao da je brand koji korisniku pruža potpuno rješenje za svaki dan u skladu s njegovim potrebama i preferencijama. Da Zirodent ide u pravom smjeru dokazano je povjerenjem potrošača od visokih 24% glasova u konkurenciji od predloženih 21 robnih marki. Povjerenje ukazano Arfu i Zirodentu od strane njihovih kupaca veliki je poticaj za dodatno unapređenje poslovanja i budući razvoj brandova.

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend