A zašto radio? Deset odgovora na pitanje
Radio stiže do važnih sadašnjih i budućih kupaca
Radijski eter nije ničim ograničen.
Radio možete slušati u gradu, na selu, u prigradskim naseljima i ruralnim krajevima. Može se slušati vani ili u zatvorenom i to 24 sata dnevno. Radio je dostupan vašim potrošačima u svako vrijeme, na svakom mjestu.
Radio obuhvaća specifične ciljne skupine
U različito vrijeme dana možete radijskom porukom doseći posve specifične ciljne skupine kao što su kućanice ili motoristi. Plasirajući vašu reklamu poruku u pravom terminu smanjujete CPT (trošak na tisuću korisnika)i time smanjujete troškove.
Radio je aktivno orijentiran
S radijem kao medijem možete dostići svog potencijalnog kupca upravo u trenutku aktivnosti koje su povezane s vašim proizvodom, kao što je recimo kuhanje ili vožnja automobila. Identificiranjem s iskustvima slušatelja i s obzirom da mu poruka stiže upravo u situaciji odlučivanja ili uporabe, vaša se poruka prima s puno više razumijevanja.
Radio može djelovati odmah i u cijelosti je prilagodljiv medij
Radio se može prilagoditi svim zahtjevima tržišta jer se radijska poruka može snimiti i emitirati bez vremenskih zahtjeva i rokova koje postavljaju drugi mediji.
Radio je nezaobilazan
Uporabom radija kao medija vašeg oglašavanja postoji veća šansa za prijem i pamćenje vaše poruke. Oglasi u tisku mogu biti nezamjećeni u okretanju stranica, ali svoje uši ne možete ugasiti.
Radijska poruka stoji samostalno
Na radiju nije uobičajeno da se slične djelatnosti pojavljuju u istom komercijalnom bloku. Vaša će se promidžbena poruka čuti izolirano. Ako oglašavate putem radija visoko budžetni oglašivači ne mogu zasjeniti vaš oglas uporabom skupih layouta.
{gallery}zastoradio{/gallery}
Radio je izvor prvih informacija
Ljudi obično uključe radio da bi čuli vijesti, informaciju o vremenu, sportskim zbivanjima, situaciji u prometu. On je izvor informacija s visokim kredibilitetom, pa će time još više vjerovati i komercijalniji ponudi u vašem radijskom oglasu.
Radio je osoban
Radio govori vašim kupcima osobno. Topla međusobna izravna veza između voditelja i slušatelja čini vašeg kupca prijemčijivim za vaše poruke.
Radio je učinkovit uz mala financijska sredstva
Radio u suštini nije skup medij. To omogućava veći broj ponavljanja komercijalne poruke, veći doseg, učestalost, a time i veću mogućnost da bude zamjećena, a to sve potvrđuje manju cijenu koštanja poruke na tisuću primatelja u odnosu na bilo koji drugi medij.
Radio radi
Istraživanja koja je financirala agencija Saatchi and Saatchi pokazuju da radio poruke ne samo da polučuju djelovanje kupaca, nego utječu na poznatost tržinih marki i povećavaju potražnju za njima.