Zanimljivosti

Stvari koje pogoršavaju prehladu

Počela je sezona prehlada i gripe. Na vama je da provjerite s liječnikom (ili mamom) što sve morate raditi ako ste prehlađeni, a u nastavku pročitajte stvari koje biste trebali izbjegavati.

Zašto? Zato što možete samo pogoršati simptome vaše prehlade ili gripe.

1. Odlazak u teretanu i intenzivno vježbanje

Odlazak u teretanu odlično je rješenje za rješavanje stresa i poboljšanje cirkulacije, samo ne pretjerujte. Intenzivno vježbanje tokom prehlade se ne preporučuje jer time mučite organizam. Naporno vježbanje umara, a vaše tijelo neće imati dovoljno snage da se bori s bakterijama. Ako baš ne možete bez treninga, pokušajte tjelovježbu zamijeniti šetnjom.

2. Ispijanje alkohola

Ako mislite kako je alkohol odličan za bolest jer uništava sve bakterije – krivo mislite. Ispijanje alkohola tokom prehlade ili gripe šteti vašem tijelu i organizmu. Ne samo da smanjuje i opterećuje vaš imunitet, alkohol uzrokuje i dehidraciju te usporava funkciju organizma.

3. Manjak sna

Vjerujemo kako je teško postići kvalitetan i miran san sa začepljenim nosem, upaljenim grlom i temperaturom. No, san je krucijalan za vaše zdravlje. Zahvaljujući kvalitetnom snu osiguravate dovoljno snage za jačanje imuniteta čime se skraćuje vrijeme trajanja prehlade.

4. Pretjerivanje s kapima za nos

Začepljen nos i curenje nosa zna biti noćna mora tokom prehlade. Zato imamo kapi za nos koje nam pomažu da lakše preživimo to razdoblje, ali samo ako ih pravilno koristimo. Ako koristite kapi prečesto ili predugo, one će oštetiti vašu sluznicu i samo pogoršati simptome.

5. Nedovoljno tekućine

Uz prehladu često dolazi i grlobolja koja ispijanje tekućina pretvara u pravi izazov – bolni izazov. Unatoč boli koju osjećate, vašem organizmu je potrebna tekućina. Unosom vode, toplog čaja ili juhe možete skratiti vrijeme prehlade.

6. Stres

Život u modernom društvu stresan je sam po sebi, zar ne? Toliko toga trebamo učiniti i vidjeti, a od nas se očekuje da pri tome izgledamo savršeno i sretno. Dodajte prehladu svakodnevnom stresu i dobit ćete jednu zaista stresnu situaciju. Stres ne samo da je loš za vaš organizam, već može biti i jedan od glavnih uzročnika prehlade. Uzmite slobodno i odmorite svoj um i tijelo.

7. Ignoriranje prehlade

Neki ljudi vjeruju kako snaga uma pobjeđuje svaku bolest uključujući i prehladu i gripu. Jedna od njihovih strategija je da u potpunosti zanemaruju simptome. Iako to ponekad može upaliti (kratkoročno i djelomično), ignoriranjem simptoma možete samo produžiti prehladu.

8. Pušenje

Iako izgleda kao očita greška tokom prehlade, ali ne biste vjerovali koliki broj pušača ne smanji broj cigareta kada su bolesni. Mali broj ljudi u razdoblju bolesti prestane pušiti – kao što bi i trebali! Pušenje pogoršava simptome gripe i prehlade. Čak i ako niste pušač, držite se podalje od dima dok ste prehlađeni.

(dormeo.ba)

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend