Zanimljivosti

Prijatelji vitkosti: Namirnice koje su fine, a ne debljaju

– Svi znamo da je voće i povrće zdravo, ali nema sve voće i povrće jednak broj kalorija. Na primjer, grožđe i banane imaju dosta kalorija, ali su zato jagode i agrumi vrlo lagani i možete ih jesti koliko vam srce želi.

Naučite koje ukusne namirnice neće izazvati višak kilograma.

 

Jabuke
Kraljica među voćem, jabuka, vrlo je zdrava i sadrži vrlo malo kalorija. Svi stručnjaci preporučuju jabuke, zato ako ste i na nekoj strogoj dijeti, jabuka vam nikako neće škoditi. Naprotiv, jabuka je poznata po tome što efikasno djeluje na probavu, a i ubrzava metabolizam.

Jagode
Sezona je jagoda i slobodno uživajte u njima, ali bez dodatka šlaga ili neke vrste sladila. Jagode su najbolji prijatelj kože, a ubrzavaju i izlazak štetnih tvari iz tijela. Ukusne su i zdrave, a ne ostavljaju traga na liniji, zato uživajte!

Paprika
Ovo povrće bogato je vitaminom C, a to je vitamin koji je ljudskom tijelu dosta potreban. Paprike su za većinu ljudi ukusne, a sadržavaju malo kalorija i možete ih jesti kada god želite. Prirodni su antioksidans pa su jako dobre i za zdravlje.

Žitarice
Najbolje su cjelovite žitarice jer su zdrave i sadržavaju malo kalorija. Ne moraju nužno biti samo obrok za doručak. Jedite ih kada god poželite. Možete ih jesti i sa voćem ili laganim jogurtima. To je hrana koja ne deblja, a godit će vašem nepcu.

Rotkvice
Ako ih ne možete jesti sirove, napravite sok od njih. Odličan je za tegobe urinarnog trakta, a rotkvica ubrzava i metabolizam pa je možete jesti do mile volje. U svakom slučaju, ona neće ostaviti traga na vašoj liniji.

Agrumi
Šta god da odaberete iz porodice agruma, nećete pogriješiti. Sve je zdravo, obiluje vitaminima i prirodno potiče čišćenje organizma. Nastojte sebi barem jednom dnevno servirati cijeđeni sok od limuna ili naranče. To je ukusno, a nimalo ne deblja.

Mrkva
Ovo super povrće vrlo je zdravo za ljudsko tijelo. Odavno je poznato da je mrkva dobra za vid i kožu, a sada se zna da sadržava malo kalorija pa je možete grickati kao međuobrok. Zasitit će vas, a neće vas udebljati.

(24sata.info)

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend