Vijesti iz BiH

Prevaranti na internetu za osam mjeseci oštetili 60 građana

Prevaranti na internetu ne prezaju ni od čega pa su u proteklih osam mjeseci oštetili 60 građana koji su se obratili dobojskom Udruženju za zaštitu potrošača ne bi li uz njihovu pomoć uspjeli vratiti svoj novac ili zamjeniti robu koju su naručili online, a koja kada im je stigla nije bila ono što su željeli. “Od tih 60 obradili smo 44 za koje smo 100 posto sigurni da su prevareni.

Do te mjere varaju ljude da mi imamo jedan slučaj iz Mrkonjić Grada kada je gospođa naručila agregat određene snage, jer često u Mrkonjiću nestaje struje, a oni su joj prodali dva puta slabiji.

Jedna obitelj se žalila na perilicu rublja koja se pokvarila nakon 15 dana i sada nemaju mogućnost na reklamaciju. Mobilne telefone koji se kupuju online više i ne brojimo koliko je bilo slučajeva prevara”, kaže Snežana Šešlija, predsjednica Udruženja za zaštitu potrošača Doboj.

U dobojskoj policiji su zabilježili dva slučaja prevare prilikom kupovine mobilnih telefona preko interneta. “Osoba je preko Pik.ba stranice prodavala mobilne telefone, a kupci su dobili telefone koje nisu poručuli i oštećeni su za po oko 1.200 maraka”, navodi Dragan Sušić, načelnik Sektora kriminalističke policije PU Doboj.

Pandemija koronavirusa natjerala je Dobojlije da više kupuju na internetu, ali često ne znaju pravila takve kupovine. Nataša Đorđić priča kako je online naručivala odjeću i tehničku robu i nije imala loših iskustava. “Kupci bi se trebali više upoznati s pravilima kupovine.

Sve aplikacije koje su nam dostupne imaju navedena pravila tj. postoji li mogućnost povrata novca ili zamjene artikla u ovisnosti što ja kao naručitelj odlučim ako mi taj proizvod ne odgovara.

To su neke stavke koje su bitne da provjerimo prije kupovine. Na nekim aplikacijama dobivamo i elektronski račun, što nam je potvrda legalne kupovine putem interneta”, kazala je Đorđić.

vecernji.ba

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend