Podrška stanovništvu tijekom pandemije COVID-19

Zbog povećanih izvora netočnih, kao i širenja panike na osnovu neutvrđenih informacija, Zavod za javno zdravstvo Federacije BiH je odlučio, u okviru svog djelovanja, osposobiti telefonske linije na koje ćete moći dobiti liječnika koji će vam pojasniti mnoga pitanja o kojima se u javnosti diskutira.

Moramo biti svjesni da mjere koje se poduzimaju na razini Federacije BiH, koje između ostalog, imaju uključenu izolaciju i fizičko udaljavanje od ljudi, su za naše dobro, ali svakako mogu nepovoljno utjecati na psihološko stanje stanovništva naše zemlje. Upravo iz tog razloga smo osigurali i psihološko savjetovanje. Savjetovanje pokušajte shvatiti više kao razgovor sa stručnom osobom, koja će vam pomoći da posložite pometnje koje izaziva situacija u kojoj se svi nalazimo.

U nastavku su pitanja koja možete postaviti našim liječnicima, i naravno, neka ovi upiti budu inspiracija za mnoga druga, jer Vi zaslužujete znati.

  • Ko treba da radi testiranje i kome se javiti,
  • pojašanjenje termina prvog, drugog i trećeg kontakta,
  • pojašnjenje težine simptoma bolesti i redoslijed koraka
  • kada se javljaju u dom zdravlja svom porodičnom doktoru, a kada epidemiološkoj službi kantonalnih zavoda za javno zdravstvo,
  • uputstva o samoizolaciji,
  • koja sredstva mogu koristiti za denifekciju u kućnim uvjetima,
  • svrsishodnost nošenja rukavica i maski,
  • odgovor na mitove i neistinite izvore informacija…