Njega kože: Nivea nudi najbolji omjer cijene i kvalitete

U segmentu kozmetike za njegu kože najbolji omjer cijene i kvalitete nudi Nivea, pokazalo je posljednje Best Buy Award istraživanje. U okviru istraživanja u Republici Hrvatskoj u segmentu preparativne kozmetike ispitivalo se iskustvo hrvatskih potrošača u 23 kategorije, a brend Nivea, njemačkog proizvođača “Beiersdorf”, prvu je poziciju osvojila u čak 18 kategorija. Hrvatski potrošači navode Niveu kao prvi izbor kada je riječ o omjeru cijene i kvalitete u sljedećim kategorijama: Kozmetika općenito; Osobna higijena općenito; Njega kose općenito; Regenerator za kosu, Muška kozmetika općenito; Krema za lice za muškarce; AfterShave (poslije brijanja); Ženska kozmetika općenito; Krema za lice za žene; Dezodorans za žene; Krema za tijelo za žene; Sredstvo za intimnu higijenu za žene; Dječja kozmetika općenito; Vlažne maramice za bebe; Krema za tijelo za bebe; Krema za lice za bebe; Krema za guzu za bebe i Sredstva za sunčanje.

Zaštićenu metodu istraživanja “Best Buy Award” – DEEPMA razvila je tvrtka Axios u suradnji s renomiranom svjetskom revizorskom i savjetodavnom organizacijom PWC (PricewaterhouseCoopers). Certifikat “Best Buy Award” izdaje se temeljem posebnih inovativnih istraživanja koja provodi Centar za istraživanje tržišta GfK.