Zanimljivosti

Najnepotrebnija oprema na današnjim automobilima koju nam još i skupo naplate

Pri pregledu popisa opreme na novim automobilima često ni sami nismo sigurni čemu pojedine stavke služe i hoćemo li ih uopće koristiti.

Specijalizirani portal Automobili.hr sastavio je popis onih najnepotrebnijih.

Evo liste pet najnepotrebnijih dijelova opreme prema pisanju portala Automobili.hr.

5. Osvjetljenje unutarnjeg ukrasnog pokrova praga na automobilu

Za pretpostaviti je kako osvjetljavanje podloge na kojoj se automobil nalazi nije bilo dovoljno, pa se ubrzo sva ta rasvjeta počela uobličavati u svjetleće logotipe proizvođača automobila koji po otvaranju vrata osvjetljavaju opuške, blato i tko zna što još sve ne.
No još je blesavije od toga imati osvjetljenje pokrova pragova automobila.
Takvi pokrovi pragova (tj. laički rečeno „lajsne“) najčešće svijetle kroz izrezbareni logotip poput AMG, RS-nešto ili pak M-nešto drugo. U pravilu su dijelom dodatne opreme za automobil, te koštaju određenu količinu novaca, a realnu i korisnu funkciju nemaju.

4. Night Vision sustavi

Ukoliko na automobilu imate svjetla koja rade i vjetrobransko staklo kroz koje vidite, onda stvarno nema razloga da blejite u ekran montiran na centralnom grebenu i time sklanjate oči s ceste.
Iako je ekran dovoljno velik da se na njemu vidi sve i svašta, svejedno je dovoljno malen da se to sve i svašta ne vidi baš najbolje tim više što sustavi spadaju u popis dodatne opreme i jako puno koštaju.

3. Eco-oznaka na ploči s instrumentima

Sve se više proizvođača odlučuje u klasične benzinom i Dieselom pogonjene automobile gurati tzv. „Eco-mode“, odnosno jeftinom signalizacijom na ploči s instrumentima upozoravati vozače da ne voze ekonomično.
To u pravilu ne bi bilo nimalo problematično, da se ne radi o najjednostavnijoj lampici koja se upali svaki puta kada vozač pomisli pritisnuti pedalu gasa, a kad se lampica upali, ista neodoljivo podsjeća na one druge lampice koje se pale kada je posrijedi neki kvar ili zatajenje nekog sustava.

2. Sustavi upozorenja za izlazak iz prometne trake

Ovakvi sustavi postoje zbog nesavjesnih vozača koji u vožnji tipkaju po mobitelima, te svojim zvukovnim i inim drugim načinima obavještavaju vozače da izlaze iz prometne trake i sami to korigiraju, kad su vozači ionako zaokupljeni statusom na Facebooku, sms-porukom ili nekom drugom radnjom kojoj za volanom nije mjesto.
Neki proizvođači dotične sustave brane s visokim stupnjem poboljšanja kvalitete prometa i vožnje na auto-cestama. No ako bilo tko od nas doista misli da mu je ovakav jedan sustav prijeko potreban za vožnju po auto-cesti, onda mu na cesti zapravo i nije mjesto.

1. Integracija automobila s društvenim mrežama

Imamo infotainment-sustave koji izuzev ekrana imaju i moć povezati se s telefonom, prikazivati kartu navigacijskog sustava i paralelno s time puštati glazbu s omiljene radio-stanice. Dotični imaju i mali milijun opcija vezanih uz samo ponašanje automobila na cesti, jer je putem infotainment-sustava danas moguće podešavati raznorazne parametre na ovjesu, mjenjačkom sklopu, pedalama gasa i kočnice, itd.
No čemu je potrebna integracija automobila s društvenim mrežama poput Twittera, Facebooka, LinkedIna i tko zna kojih još sve ne?! Može li netko objasniti ideju „E, ajmo automobil povezati s „Fejsom“ i tipkati statuse na njemu dok vozimo“? Ima li za takvu ideju uopće logičnog i realnog objašnjenja?
Naravno da ne.

(poslovni.hr)

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend