Putem nove usluge mPrenesi, klijenti Addiko Bank Sarajevo mogu poslati novac kontaktima iz svog telefonskog imenika u samo nekoliko klikova, bez unosa broja tekućeg računa primatelja.
Usluga mPrenesi dostupna je svim klijentima Banke, korisnicima Addiko mobilne aplikacije, a omogućava prenos novca kontaktima iz telefonskog imenika brzo, jednostavno i sigurno, i bez unosa broja tekućeg računa primatelja.
U pitanju je praktičan način prenosa sredstava prilagođen svim generacijama, a odvija se u samo nekoliko koraka. U aplikaciji mobilnog bankarstva potrebno je odabrati opciju mPrenesi, nakon toga unijeti broj telefona iz telefonskog imenika, kao i iznos sredstava, te na kraju još samo potvrditi plaćanje. Uzimajući u obzir da se transakcija obavlja unutar Banke, novac će se automatski naći na računu primatelja.
„Kontinuirani razvoj Addiko mobilne aplikacije dio je dugoročne strategije Banke. Uz stalno uvođenje inovacija želimo biti i ostati banka prvog izbora za klijente. Digitalni kanali su dominantni za obavljanje svakodnevnih transakcija, a usluga mPrenesi predstavlja korak dalje u pojednostavljenju bankarskih poslova i unaprjeđenju korisničkog iskustva naših klijenata“, istakao je Denis Omeragić, Direktor Sektora upravljanja proizvodima.
Iz Addiko Bank navode i da su klijenti prepoznali nastojanja Banke da omogući suvremena digitalna rješenja, naročito u dijelu mobilnog bankarstva, obzirom da bilježe kontinuiran rast korisnika ove usluge.
Addiko Bank Sarajevo nastavlja raditi na implementaciji digitalnih rješenja koja izlaze u susret rastućim potrebama klijenata za jednostavnim, lako dostupnim i interaktivnim financijskim servisima.
Em jednostavno, em brzo!