Matošević: Vjerski turizam u SBK postaje jedan od najznačajnijih

Novim turističko-promotivnim filmom o hodočašću svetom Ivi u Podmilačje, objavljenim jučer, Turistička zajednica SBK zaokružila je promociju kad je u pitanju vjerski turizam.

Naime, nakon što je prije nekoliko mjeseci objavljen promotivni film o jednom od najstarijih dovišta muslimana u BiH Ajvatovici, kako kaže Miroslav Matošević, direktor TZ SBK, gdje je prezentiran stari grad Prusac, novim filmom o hodočašću u Podmilačje pokrivena su dva najveća vjerska događaja u SBK.

Ljetna sezona

– Vjerski turizam u SBK raste iz godine u godinu, u Podmilačje i Prusac svake godine dolazi sve više ljudi i ovo je naš mali doprinos pokušaju uvezivanja kulturne i vjerske turističke ponude. U narednom periodu izradit ćemo i brošure – kazao je Matošević.

Naglašava kako, osim vjerskog turizma, zadovoljavajuće rezultate bilježe i kad je u pitanju ljetna turistička sezona.

– Onih 20 dana kiše nije uspjelo pokvariti ljetnu turističku sezonu. Travnik i Jajce opet su perjanice turizma u SBK, povećan je broj dolazaka, gotovo sve školske ekskurzije iz BiH, ali i Hrvatske bile su kod nas namjenski ili u tranzitu – istakao je Matošević.

Rast Viteza

Ipak, naglašava, sve je iznenadio brzi turistički rast općine Vitez.

– Iako nemaju prirodnih i kulturnih znamenitosti, Vitežani su u tom svom poduzetničkom duhu izgradili kapacitete kao što su vodeni park „Ribica“, Etno-selo „Čardaci“, hotel „Central“ s kongresnim turizmom i drugi. Tako upravo Vitez sa 17,2 posto bilježi procentualno najveći rast, odnosno povećanje broja dolazaka i noćenja u ovoj godini – rekao je Matošević.

Fly fishing

Matošević najavljuje skori početak priprema na velikoj promociji fly fishinga i planinarstva u SBK, od kojih u TZ puno očekuju.

 

 

 

(Izvor:dnevni avaz)