Kako bi adekvatno odgovorili na potrebe klijenata i nastavili im u kontinuitetu pružati punu podršku,, Hypo Alpe-Adria-Bank u BiH svome je timu priključila Hypo ombudsmana, koji klijentima banke omogućava da iz prve ruke dobiju odgovore u pogledu pritužbi, te da imaju adekvatnu adresu za svoje preporuke ili primjedbe. Kako je priopćeno iz Ureda za informiranje Hypo-Alpe-Adria-Bank, primarna funkcija Hypo ombudsmana je zaštita prava klijenta obje Hypo banke u BiH i on je glavna osoba za kontakt u pogledu davanja preporuka za zaštitu prava klijenata ili za iznošenje njihovog prigovora.
Hypo ombudsman će u suradnji s nadležnim odjelima i osobama prikupljati relevantnu dokumentaciju i informacije, te vršiti pripremanje povratnih informacija za klijente, a ujedno će razvijati standarde za upravljanje pritužbama i odnose s komitentima u svrhu očuvanja i promoviranja korporativnog identiteta same banke. “Klijenti Hypo banke imat će mogućnost da putem jasno definiranih adresa (poštanskih i elektroničkih) upute zvanični prigovor Hypo ombudsmenu. Odgovor klijentu bit će dostavljen u roku od 30 dana od dana zaprimanja prigovora. Ukoliko klijent ne bude zadovoljan pruženim odgovorom moći će se obratiti Agenciji za bankarstvo Federacije BiH ili Republike Srpske“, navodi se u priopćenju. Također, istaknuto je kako je projekt Hypo ombudsman rezultat kontinuiranog nastojanja banke da svojim klijentima pruži prvoklasnu uslugu i olakša im poslovanje s bankom.