Zanimljivosti

47% svih BiH internet korisnika su žene

Oglašavači vole žene. Vjerojatno zato što su žene, u usporedbi s muškarcima, sklonije potrošnji. Kao majke i supruge su one te koje često odlučuju što kupiti i za ostale članove domaćinstva. Kroz gemiusAudience istraživanje internet korisnike su pitali tko je osoba koja odlučuje o kupovini namirnica. Podaci pokazuju kako polovica tvrdi da odluke takve vrste potrošnje donosi zajedno, tako kaže 58% svih muških i 56% svih žena na internetu.

S druge strane, 8% svih muških na BiH internetu tvrdi da odluku o kupovinu namirnica donose isključivo sami, dok gotovo svaka četvrta žena (ili njih 24%) kaže da o kupovini namirnica odlučuje sama. Među svim ženama posjetiteljima BiH interneta njih 87% (što predstavlja 312.994 različitih posjetitelja) mlađe je od 45 godina. Podaci pokazuju kako žene od 15. do 44. godine na internetu u prosjeku provedu 3 h 16 min i ukupno generiraju u prosječno skoro 44 milijuna prikaza stranicam tijekom mjeseca. Prema podacima gemiusAudience istraživanja BiH internet posjetitelja u svibnju 2011, među svim potrošačima zabilježeno je 47% žena u starosti od 15 do 65 godina.

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend