Zanimljivosti

12 načina da preživite dan kada ste nenaspavani

Najbolji način da budete energični i produktivni je da se dobro naspavate. Ali, šta uraditi kada nemate dovoljno vremena za svojih 8 sati sna? Skupili smo neke od najefikasnijih i najjednostavnijih metoda koje će vam pomoći da se izborite s pospanošću i ostanete “budni” tokom dana…

 

 

Nemojte piti puno kave ili energetskih napitaka

Ova pića će vam možda dati dozu energije na neko kraće vrijeme, ali ćete izgubiti preostalu energiju baš zbog ovih vještačkih načina da se razbudite. Štoviše, bit će vam daleko teže da se u potpunosti oporavite sljedećeg jutra.

Toplo-hladno tuširanje

Ili jednostavno umivanje lica hladnom vodom. Ovaj stari klasik je vrlo pouzdana metoda.

Više kisika

Oksigenacija je dobar način da razbudite svoj mozak. Možete izvesti i sljedeću vježbu kako biste bolje ishranili mozak kisikom:

Lezite na pod ili bilo koju ravnu površinu

  • Stavite jednu ruku na stomak ispod rebara. Drugu stavite na grudni koš.
  • Udahnite duboko preko nosa i osjetite kako vam stomak podiže ruku. Vodite računa da vam grudi miruju.
  • Izdahnite na usta skoro kao da zviždite. Osjetite kako vam ruka na stomaku ide nadole. Izbacite sav zrak.
  • Izvodite ovu vježbu 5-10 minuta i osjećat ćete se daleko energičnije

Sladoled za doručak

Iako je ovo suprotno prethodnom savjetu, sladoled stvarno pomaže da razbudimo mozak. Ne radi se o šećeru koji je u njemu, već o hladnoći ove ukusne poslastice. Ali, ova metoda nikako ne bi trebala da vam postane navika.

Vježbajte kada se probudite

Nema potrebe da odradite čitav trening. 3-5 jednostavnih vježbi su sasvim dovoljne da biste dobili dovoljno energije za predstojeći dan.

Topla kupka s eukaliptusovim ili borovim uljem

Nekoliko kapi esencijalnog ulja nekog snažnijeg mirisa i kratko kupanje toplom vodom mogu biti pravo okrepljenje. Dakle tuširanje ili kupanje u jutarnjim satima su mnogo korisniji nego što se ranije mislilo.

Izađite napolje

Ili makar otvorite prozore i udišite svjež zrak. Ukoliko imate sreće pa je i vanjska temperatura vrlo niska, u roku od nekoliko minuta ćete se osjećati prijatno i mnogo svježije.

Napravite plan dana

I strogo ga se pridržavajte. Zapišite sve bitne stvari koje treba da uradite, ne želite da mozak opterećujete suvišnim informacijama. Na ovaj način, on će moći da se skoncentrira na zadatke, na obavljanje istih, a neće morati da ih pamti.

Jedite manje bijelog šećera

Skok vrijednosti šećera u krvi može uzrokovati umor. Ukoliko poželite da jedete nešto slatko, neka to bude voće: ono je zdravija alternativa.

Više svjetlosti

Kada sjedite u mraku, prirodno je da ćete se osjećati pospanije, još više…

Odvojite vrijeme za kratku dremku od 20 minuta u toku dana

Nemamo svi taj luksuz da tokom dana odrijemamo. Međutim, ukoliko imate sreće da je to jedna od mogućnosti, pobrinite se da je iskoristite. 20 minuta neće vratiti energiju do njenog maksimuma, ali kraći odmor će biti sasvim dovoljan da se „dopunite.“

Jaki mirisi

Citrusne i četinarske arome, karanfilić, cimet i đumbir su dobro poznati po svojim energo-dopunjujućim svojstvima.

Smijite se

Iskren smijeh pomaže da se opustimo i zaboravimo na naše probleme. Nekoliko smješnih anegdota ili zabavnih video snimaka vam može pomoći da se bacite na posao s mnogo više energije.

Dodirnite nepce jezikom

Ovaj golicljivi dodir će skoro trenutno razbuditi vaš mozak. I nećete morati da spaljujete jezik ljutinom.

Promijenite čarape

Ovo je vjerojatno najčudniji savijet. Međutim, ako promijenite čarape u toku dana, osjećat ćete se energičnije. I sami smo ovo probali i stvarno pomaže! Pokušajte i vi.

(dormeo.ba)

 

 

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend