Show o Hrvatskoj gledalo 300 milijuna ljudi! Kakva reklama!

Radi se o jednoj od najgledanijih emisija u Kini – kazala je Xia Tong Chen, poduzetnica i vlasnica restorana u Zagrebu. Dodala je kako ovu zabavnu emisiju gleda oko milijardu ljudi.

 

Kinezi procjenjuju da je emisiju “Svakog dana napredujem” emitiranu na Hunan TV-u u kojoj su, među ostalima, sudjelovali Ana Rucner, Maksim Mrvica, Miroslav Ćiro Blažević, Jelena Rozga te Lana Jurčević, gledalo nevjerojatnih 300 milijuna ljudi.

Gledanost ove emisije za koju će neki već spremno reći da jedna od najvećih reklama za Hrvatsku od osamostaljenja, kad se u obzir uzmu sve platforme, bit će još veća.

U snimanju je sudjelovao i Folklorni ansambl “Linđo” pa su poznati kineski voditelji tako učili plesati domaće tradicionalne plesove te su slušali našu glazbu. Cijeli je show općenito temeljen na edukaciji, igri i zabavi.

POGLEDAJTE VIDEO:

U vrijeme prvog prikazivanja na spomenutoj televiziji sredinom prosinca emisija se uživo pratila i u zagrebačkom kineskom restoranu “Asia”.

– Radi se o jednoj od najgledanijih emisija u Kini – objasnila je Xia Tong Chen, poduzetnica i vlasnica restorana. Dodala je kako zabavnu emisiju gleda oko milijardu ljudi.

Emisija, navode kineski mediji, utječe na javno mnijenje, a poglavito na to koju će zemlju Kinezi izabrati za svoj odmor.

– Kinezima se u Hrvatskoj najviše sviđaju priroda, čistoća i topli ljudi – objasnila je Tong Chen. I ona vjeruje kako će nakon emisije brojni Kinezi poželjeti doći u Hrvatsku.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

(24sata.hr)