Kako izliječiti visoki tlak na prirodan način

Visoki tlak je pošast modernog doba. Danas ova bolest pogađa 80% starijeg stanovništva i 40% ljudi srednje životne dobi. Ako imate visoki tlak, nemojte ga zanemarivati. Visoki tlak je tihi ubojica koji može dovesti do bolesti srca, infarkta, zatajenja bubrega i prerane smrti.

 

Ako imate hipertenziju, ne morate doživotno piti tablete.

Postoje prirodne metode koje će vam pomoći da ga uspješno kontrolirate, pa čak i u potpunosti izliječite.

Prehrana

Nije lako promijeniti prehrambene navike, no to je jedan od najboljih načina prevencije i liječenja kardiovaskularnih bolesti, uključujući visoki tlak.
Vaša prehrana trebala bi sadržati što više svježeg voća i povrća. Po mogućnosti jedite ih u sirovom obliku.

Unosite samo integralne žitarice i mahunarke. Dodajte u vašu prehranu sjemenke i orašaste plodove.

Izbjegavajte rafinirana ulja – koristite samo hladno prešana ulja koja sadrže “dobre masnoće” korisne za zdravlje kardiovaskularnog sustava.

Alkohol, duhan, masna i slana hrana povećavaju rizik od kardiovaskularnih bolesti – izbjegavajte ih!

Trebate se riješiti i viška kilograma jer pretilost značajno povećava rizik od nastanka hipertenzije.

Vježba

Redovita tjelovježba sprečava nastanak kardiovaskularnih bolesti za čak 50%.

To ne znači da morate odmah krenuti u teretanu – vježbati možete i kod kuće.

Ako već imate povećani krvni tlak, s vježbanjem započnite polako i postupno povećavajte intenzitet.

Yoga je jedan od najboljih načina liječenja i prevencije hipertenzije.

Za smanjenje visokog tlaka koriste se poze Sukhasana, Bidalasana, Ardha Matsyendrasana, Pavanamuktasana, Ustrasana i Anuloma Viloma.

Za pravilno izvođenje vježbi yoge obratite se kvalificiranom instruktoru yoge.

Oslobađanje od stresa

Stres je skriveni uzrok mnogih bolesti.

Dugotrajna izloženost stresu može dovesti do emocionalnih, psihičkih i fizičkih problema poput visokog tlaka i bolesti srca.

Oslobodite se stresa uz pomoć meditacije, posebnih tehnika disanja, vježbi, šetnje u prirodi. Više vremena provodite s vašim bližnjima, pišite dnevnik i ne zaboravite raditi ono što volite.

Priuštite si dovoljno sna. Nedostatak sna izravno je povezan s povišenim krvnim tlakom.

Smijte se! Smijeh je najbolji lijek.

Koenzim Q10

Koenzim Q10 je prirodna tvar koja se nalazi u našem tijelu i pomaže pretvoriti hranu u energiju.

Od onog trenutka kada je otkriven, koenzim Q10 se uspješno koristi kao dodatak u liječenju mnogih kardiovaskularnih bolesti – aritmije, angine pektoris i visokog krvnog tlaka.

Koenzim Q10 povećava elastičnost krvnih žila i sprečava oksidaciju lošeg kolesterola, koja uzrokuje nakupljanje plaka na stijenkama krvnih žila i njihovu nepropusnost.

Dobrobiti koenzima Q10 aktivno primjenjuju Japanci. U Japanu ga milijuni ljudi koriste kao glavni lijek za liječenje bolesti srca i krvnih žila.

Omega 3

Berlinski istraživač Peter Zinger smatra da su omega-3 masne kiseline najbolji lijek za hipertenziju.

Znanstveno je dokazano da one smanjuju rizik od nastanka koronarnih bolesti, kongestivnog zatajenja srca, infarkta i moždanog udara te ukupnog mortaliteta uzrokovanog ovim bolestima.

Američko kardiološko društvo izdalo je preporuku o primjeni omega-3 masnih kiselina u prevenciji bolesti srca i krvnih žila.

Preporučeni dnevni unos omega-3 masnih kiselina je 1.000-2.000 mg.

Češnjak

Brojna istraživanja potvrđuju da češnjak igra važnu ulogu u zdravlju našeg kardiovaskularnog sustava.

Najveća dobrobit češnjaka je u tome što on štiti krvne stanice i žile od upalnih i oksidativnih procesa.

Oštećenja krvnih žila visoko reaktivnim molekulama kisika značajno povećavaju rizik od pojave kardiovaskularnih bolesti, uključujući infarkt i aterosklerozu.

Jedinstveni sastav češnjaka, koji sadrži niz sumpornih spojeva, štiti nas od oksidativnog stresa i upala.

Magnezij

Magnezij je jedan od minerala koji su tijelu potrebni svakoga dana. On sudjeluje u više od 300 biokemijskih procesa u organizmu.

Magnezij igra važnu ulogu i u regulaciji krvnog tlaka. Dokazano je da njegov redoviti unos sprečava hipertenziju, srčane bolesti i dijabetes.

Resveratrol

Resveratrol je prirodni spoj koji se nalazi u koži crnog grožđa, bobičastom voću, šljivama, kikirikiju, japanskom troskotu i drugim biljkama.

To je prirodni antioksidans koji u organizmu djeluje tako da sprečava nakupljanje crvenih krvnih zrnaca te time poboljšava prohodnost i fleksibilnost krvnih žila, što to je od velike pomoći normalnom funkcioniranju kardiovaskularnog sustava.

Voda

Vaše tijelo vapi za vodom – tvrde mnogi alternativni liječnici. Oni određene bolesti i poremećaje povezuju upravo s nedovoljnim unosom vode.

Svi znamo da je voda neophodna za zdravlje organizma, a ipak je često ne unosimo dovoljno. Nedavno je i znanstveno potvrđena povezanost smanjenog unosa vode i povišenog krvnog tlaka.

Zbog toga ne zaboravite piti dovoljno vode.

Svakog jutra na prazan želudac popijte 1-2 čaše mlake vode ili vode s limunom.

Ne zaboravite piti vodu tijekom cijelog dana. Najbolje je piti čistu, izvorsku ili pročišćenu vodu.

Voda koja je ionizirana i alkalizirana ima dodatno ljekovito djelovanje na organizam.

Vitamin D

Lista povoljnih učinaka vitamina D svakim danom postaje sve veća.

Istraživanja su pokazala da vitamin D igra važnu ulogu u prevenciji i liječenju bolesti koštanog i vezivnog tkiva, nekolikih vrsta raka, srčanih tegoba i Parkinsonove bolesti.

Prema istraživanju objavljenom u časopisu Hypertension nedostatak vitamina D povećava rizik od pojave hipertenzije.

Vitamin D je bitan čimbenik u regulaciji metaboličkih procesa i krvnog tlaka. Većina ljudi pati od nedostatka vitamina D, pogotovo u zimskim mjesecima.

Redovito se izlažite jutarnjem suncu kako biste povećali razinu ovog vitamina. Možete ga unositi i u obliku dodatka prehrani.

Namirnice koje pozitivno djeluju na visoki tlak

Ove namirnice imaju pozitivno djelovanje na regulaciju krvnog tlaka. Ne zaboravite ih dodati u vašu prehranu!

  • bijeli i crveni luk
  • datulje
  • tamna čokolada
  • cikla
  • laneno ulje
  • maslinovo ulje
  • jabučni ocat
  • krastavac
  • zob
  • celer
  • crveno bobičasto voće
  • namirnice bogate kalijem (naprimjer, banane)

Ljekovite biljke, čajevi i začini

Onima koji pate od visokog taka od pomoći mogu biti:

(www.alternativa-za-vas.com)